سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

داستان یک آغاز

ویزیت هفته 34

1392/10/26 13:10
نویسنده : مامان دردونه
103 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 25 دی 1392

سلام عزیز دلمقلب

امروز غروب ساعت 7:30 رسیدیم مطب. وای که چقدر شلوغ بود.کلافه بعد از حدود 40 دقیقه انتظار منو صدا زدن. رفتم داخل. فشارم نزدیک 11 بود وزنم حدود 67 کیلو. آماده سونو شدم. خانوم دکتر گفت که جفت در حال پیر شدنه.متفکر از من پرسید حرکات بچه چطوره من گفتم که خیلی خوبه البته از نظر من. از خود راضیگفت که میخواد سونوی رشد انجام بده و بابا حمیدم میتونه بیاد داخل. صداش زدن.

خانوم دکتر با دقت همه قسمتای بدنتو بررسی کرد.یول

 وزن شما حدودا 2900 گرم بود.niniweblog.com

 

ماشاءا...تشویق نسبت به سن حاملگی شما 2 هفته رشدت بیشتره. خدا را شکر جای نگرانی نبود.

 بابا حمید خوشحال شد. میگفت پسرم مثل منه. خنده

وقت ملاقات بعدی 9 بهمن تعیین شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)