سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

داستان یک آغاز

هفته 21 بارداری

1392/10/26 12:42
نویسنده : مامان دردونه
116 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 26 مهر 1392

سلام بر ورزشکار خودمAvazak.ir62 شکلک های یاهو (2)

چند روزی میشه که تکونای واضح شما را حس میکنم.Avazak.ir86 شکلک های یاهو (3)

مخصوصا موقعی که وضعیت نشستن یا خوابیدنم مناسب نباشه. روزی چندین مرتبه مشت و لگد میزنی. چشمکبیشتر سمت چپ بدنم بالا پایین شدنت را حس میکنم حتی بعضی وقتا که به بدنم نگاه میکنم و تمرکز میگیرم اندازه یه تیله یهو بالا پایین میشه. برای من خیلی جالبه. چون نشوندهنده سلامتی شماست. بابا حمید هم چند بار این صحنه ها را دیده. کلی هم ذوق کرده.

هر بار میگه: "قدرت خداست."

خدا جونم بابت دادن این نعمت شکرگذارتیم. خودت حافظش باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدی
2 آبان 92 17:54
سلامت باشی. حتما دعا میکنم. من هم به دعامحتاجم.

الهام
3 آذر 92 11:51
ان شاءالله