سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

داستان یک آغاز

سونوگرافی ان تی (غربالگری سه ماهه اول)

1392/6/18 11:59
نویسنده : مامان دردونه
187 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 29 مرداد 1392

طبق وقت مشخص شده در مراجعه قبلی / دیروز به همراه بابا حمید و مامان فرزانه رفتیم دکتر. طبق معمول بابا حمید توی ماشین منتظر ما شد و ما رفتیم داخل مطب. ساعت 6 بعدازظهر بود. منشی گفت که نیم ساعتی باید بشینید. هرچند نیم ساعت شد یک ساعت.منتظربالاخره اسم منو صدا زدن و من تنها رفتم داخل. بعد از کنترل فشار و وزن برای سونو آماده شدم. خانوم دکتر با چهره آروم و مهربون همیشگیش شروع به سونو کرد. خیلی زود سر و کله شما پیدا شد .niniweblog.comمن لبخندی از سر رضایت زدم.

خانوم دکتر خیلی دقیق و با حوصله مشغول رویت همه جزئیات بدن تو شد.

من میخکوب مانیتور روبروم بودم و یه دل سیر تماشات کردم. niniweblog.comبعد از حدود 10 دقیقه سونو تموم شد . خانوم دکتر گفت که همه چی نرماله. لبخندخدا را شکر . مقدار فضا یا مایع پشت گردنت در محدوده طبیعی قرار داشت . قد دردونه طلا 6.8cm مشخص شد. آزمایش خونی که مکمل این سونو بود برام مشخص شد و قرار شد فردا صبح برم برای آزمایش. قرار مراجعه بعدی 4 هفته آینده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدی
15 شهریور 92 6:23
سلام الهام جون عزیزم اگه بخوای میتونی همسرت رو با خودت ببری داخل مطب. البته فقط زمان هایی که سونوگرافی داری نه فقط یه ویزیت ساده. مثلا برای این سونوگرافی غربالگری یا غربالگری دوم. یه بار حتما به منشی بگو و همسرت رو ببر که نی نی ش رو از نزدیک ببینه شاد و سالم باشید