سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

داستان یک آغاز

تولد فرشته ما

1393/1/8 15:32
نویسنده : مامان دردونه
111 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 26 بهمن 1392

سلام فرشته کوچولوقلب

امروز تصمیم گرفتم بعد از حدود ٣ هفته مطالبی که این مدت باید مینوشتم را یادداشت کنم. بالاخره بعد از گذشت٢٧٣روز انتظار پسرمون به دنیا اومد. یه فرشته کوچولوی ناز و دوست داشتنی که از همون لحظه که برای اولین بار دیدمش عاشقش شدم و دنیا برای من خیلی قشنگتر شد.

آقا سجاد ما شنبه ٢٦ بهمن ١٣٩٢ ساعت ٩:٤٠ صبح در بیمارستان مهدیه به دنیا اومد. مامان فرزانه و بابا حمید کنارم بودند. اونا هم از خوشحالی نمیدونستن چی بگن مخصوصا بابا حمید که حس پدر شدن را میشد از برق چشماش دید.چشمک

من تو حال و هوای بیهوشی بودم و درد داشتم اما از اینکه تو را در کنارم میدیدم امیدوار میشدم.

ما روز یکشنبه با نظر و تایید دکتر اطفال و جراح خودم ساعت ١٢ ظهر از بیمارستان مرخص شدیم. قبل از ترخیص شما اولین واکسن را دریافت کردید و ٣نفری اومدیم خونه.

خوش اومدی کوچولوماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)