سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

داستان یک آغاز

آزمایش غربالگری گلوگز (GCT)

1392/7/26 13:07
نویسنده : مامان دردونه
217 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 21 مهر 1392

سلام میوه دلم niniweblog.com

امیدوارم در سلامتی کامل به سر ببری.niniweblog.com

امروز باید میرفتم برای آزمایش تحمل گلوگز یا بهتره بگم تست دیابت بارداری. از ساعت 10 دیشب تا 8 صبح امروز ناشتا بودم. همراه بابا حمید رفتیم آزمایشگاه. آزمایش طی دو مرحله انجام شد. یکی تست قند خون ناشتا و دیگری پس از نوشیدن 100 میلی گرم گلوکز خوراکی و مجددا تست قند خون پس از یک ساعت. بعدازظهر رفتم جوابو گرفتم. قند خون ناشتا 90 بود که در محدوده نرمال قرار داشت اما GCT  150 گزارش شد که از محدوده نرمال 10 واحد بیشتر بود.نگران

قرار بر این بود که من تلفنی جواب آزمایشو برای خانم دکتر مرصوصی بخونم. زنگ که زدم خانم دکتر گفت که GCT من کمی بالاست. الان بیا تا برات آزمایش دقیق تری بنویسم تحت عنوان GTT . قراره این آزمایشو فردا ناشتا انجام بدم.

عزیز دل مامان واسم دعا کن که نتیجه این آزمایش مشکل خاصی را نشون نده.

الهی به امید تو نه به امید خلق و روزگار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان پارمین
23 مهر 92 12:37
ممنون افسانه جون. خیالم راحت شد.
الهام
4 آبان 92 12:17
ممنون افسانه جون. خیالم راحت شد.