سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

داستان یک آغاز

آغاز ماه پنجم بارداری

1392/7/6 20:12
نویسنده : مامان دردونه
122 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 6 مهر 1392

سلام دردونه مامان و بابا niniweblog.com

امیدوارم حالت خوب باشه و تو دل مامانی جات راحت باشهخنده

فکر کنم چند روزی بیشتر نیست که وارد ماه پنجم بارداری شده باشم. به هر حال خوشحالم که خدا را شکر روزها خوب میگذرن و مساله خاصی پیش نیومده. من از فردا سر کار میرم. قصد داشتم به خاطر راحتی خودم و خودت تا موقع زایمان دیگه سر کار ندارم اما با بابا حمید که مشورت کردم گفت که به خاطر اینکه حوصلم سر نره و اوقات راحتتر بگذره بهتره مشغول فعالیت باشم من هم برای ترم پاییز کلاس گرفتم البته نه به صورت فشرده.

خاله مژگان که یادت هست چند روز دیگه نی نی کوجولوش که اسمش امیررضا هست به دنیا میاد.niniweblog.com

به سلامتی ان شاءا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)