سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

داستان یک آغاز

شروع غذای کمکی

1393/5/26 12:07
نویسنده : مامان دردونه
143 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 18 مرداد 1393

سلام نازنازی مامانبغل

با پایان یافتن 6 ماهگی شما شروع غذای کمکی جزء برنامه غذایی قرار گرفت. البته من از 18 مرداد یعنی 8 روز زودتر شروع کردم چون چند روزی بود که دفعات شیر خوردن شما مخصوصا موقع شب زیاد شده بود و من احساس کردم بدن شما به غذای بیشتری احتیاج داره. این شد که دست به کار شدم و با اولین غذای کمکی یعنی فرنی که تشکیل شده از آرد برنج مقدار کمی شکر که البته من از نبات سفید استفاده کردم و آب برنامه غذاییت شروع شد. روز اول یک قاشق مربا خوری و هر روز یک قاشق اضافه میشد تا پایان هفته 12 قاشق در 4 وعده. خلاصه با گذاشتن اولین قاشق به دهانت لبخند زدی و معلوم شد که مزه فرنی را دوست داری.

البته دستپخت مامان خوشمزه است. چشمکنوش جانت عزیزم محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)