سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

داستان یک آغاز

هفته 16 بارداری

1392/6/24 14:03
نویسنده : مامان دردونه
113 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 24 شهریور 1392

سلام نی نی کوچولوی مامان و باباniniweblog.com

هفته 16 هم از راه رسید و من خیلی خوشحالم. خوشحال از اینکه توی این هفته اگه خدا بخواد جنسیتت برای من و بابا حمید مشخص میشه. برای مامان بابا اینکه شما دختر باشی یا پسر فرقی نمیکنه فقط مهمه که سالم باشی. ان شاءا...

اگه دختر خانوم بودیniniweblog.comاز این به بعد یه جور دیگه باهات صحبت میکنم!

اگه هم آقا پسر باشیniniweblog.comیه جور دیگه!

به هر حال عزیز دل مامان و باباییniniweblog.com

پس فردا وقت دکتر دارم. منتظر شنیدن خبر سلامتیت از زبون خانوم دکترم . ان شاءا...

خبر جدید هم تولد پسر هدی خانوم دختر عمه مامانه که پنجشنبه 21 شهریور به دنیا اومد.

مبارک باشهniniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدی
28 شهریور 92 9:40
سلام مامان الهام ایشالا که نی نی ت سالم و سلامت بیاد بلغلت عزیزم برای من و نی نی م هم دعا فراموش نشه ها!!! بابت تبریکت هم خیلی ممنون گلم